Tuesday, January 28, 2014

#13

"so far away"





aku cuba menjalani hidup seperti biasa. melihat yang tak terlihat oleh orang lain. dan aku berusaha menyembuh hati luka mu yang patah. dengan segenap kemampuanku. akankah kau akan meninggalkan aku suatu hari nanti? akankah kau akan menjauh dari aku selamanya?

bagaimana aku mahu hidup tanpa orang yang aku cintai? walaupun sudah dibuang tapi kekal menjadi ingatan. kenangan lalu bersamamu selalu aku fikirkan. banyak yang ingin aku sampaikan tapi kau begitu jauh.

merancang masa depan kita bersama. mempunyai satu keluarga yang bahagia. keingin semua sampai satu saat tiba. namun kebenaran begitu menyakitkan. 

bagaimana aku mahu hidup tanpa orang yang aku cintai--

akankah kau akan meninggalkan ku?

akankah kau akan menjauh dari aku?

No comments :

Post a Comment